Wednesday, December 14, 2011

Radd atas Radd JinKacang

Terdapat sebuah blog yg khusus didirikan utk radd thtl. TQ kerana bila tokoh diradd, ia melambangkan kepentingan tokoh tsb. Tapi ironinya yg tukang radd adalah murid Iblis. Maka valuenya "0" tapi rasa terpanggil nak balas balik dgn ringkas.

Radd* #1: Jin Peanut kata thtl disingkir atau menyingkirkan diri.

Jin mendakwa thtl menyingkirkan diri dan kemudian blame afn.
apa punya kecik dijadikan modal radd.

radd atas radd:

dalam Mgmt atau Ilmu pengurusan ada istilah, sebelum anda disingkirkan, lebih baik anda menyingkirkan diri. Menyingkirkan diri lebih terhormat dari kena singkir.
Maka jawapan utk Jin kacang, mmg benar thtl menyingkirkan diri sendiri sebelum disingkirkan atau hidup dalam keadaan terhina dina. Sama juga dgn AAN dulu, thtl menyingkirkan diri dari kena singkir atau hidup dalam keadaan tersingkir.

Apakah isu besar kita menyingkirkan diri (unsub) atau disingkirkan dari sebuah laman web sosial? Tidak. AFN adalah laman sosial percuma, sapa nak menyinkirkan diri dan jika kena ban atau disingkirkan dari AFN bukanlah suatu isu besar kerana ia tiada implikasi undang dan melibatkan pembayaran pampasan apa-apa pun. Laman web juga tidak kisah kalau mr A menyingkirkan diri atau seseorang disingkirkan oleh moderators. Ini hanya laman sosial sahaja. Jika afn menyingkirkan thtl, tak ada masalah apa pun. thtl merasakan sudah terlalu lama di laman web sosial dan afn juga sudah memberi signal bahawa thtl tidak diperlukan sbg mgmt, maka thtl dgn cepat dapat merasainya, maka dgn mudah thtl menyingkirkan diri sebelum disingkirkan dalam mesyuarat. simpel sahaja. Lainlah kalau TNB menyingkirkan mr X. atau rashid husin bank menyingkirkan mr Z. itu mmg aib laa.

Radd #2: Apakah afn melepaskan peluru berpandu atas nama Jin kacang?

Jawab: ada kemungkinan kerana iklan Jin dibiarkan di afn selama beberapa jam (jam 5 petang - 12 malam 13 Disember semalam. Khadam afn tidak mengeluarkan kenyataan resmi menafikan afn terlibat dgn pembikinan radd thtl dan mencegah warga afn melayarinya. Oleh kerana tiada larangan, maka warga afn melayarinya dgn amat ramai sekali, maka thtl kena tibai oleh jin dan iblis disaksikan dengan lazatnya. Tawaran thtl utk memberi hadiah istimewa jika tertangkapnya jinn juga dipandang sepi.

Tindakan: Hari ni thtl sedang menggunakan khidmat pakar jenayah cyber utk mengesan dan menangkap Jin Kacang. Jika berjaya, maka ia akan menamatkan misteri keujudan Jinkacang.

OK jin, kenapa semua komen dan shoutbox sudah dikunci? sudah rasa kepanasanya. itu belum lagi api neraka Allah swt. u can run but u can't hide, u can hide but NOT forever. U can use nick, buat u can be nipped. Dah sedar diri Jin adalah musuh manusia, masih ada hati nak radd manusia. lebih baik engko Radd ketua kamu si Iblis laknatullah.

2 comments:

Android Merah said...

Mgmt tu apa pak?

THTL said...

Mgmt/Ilmu Pengurusan Moden
mgmt=management science

dalam kursus peringkat BBA dan MBA