Tuesday, March 13, 2012

Siri La Tahzan sudah dijadikan manuskrip

365  Klip Harian untuk Menghilangkan Kesedihan dan
Menyuntik Motivasi
لا تحزن
La Tahzan
JANGAN BERSEDIH

KALENDAR HARIAN
LA TAHZAN
UNTUK
SATU TAHUN MASEHI

DR `AIDH ABDULLAH AL-QARNI
ARAB SAUDI, KSA
SUSUNAN: THTL 

Manuskrip La Tahzan  dalam bentuk Kalendar Meja telah siap. Syarikat Pustaka al_Azhar akan menguruskan percetakannya. ia setebal 374 Mukasurat.
Tunggu kemunculannya di pasaran 

8 comments:

Mohd Faisal Naim said...

tahniah Syeikh...

Semoga dapat menambah lagi bahan² baik untuk masyarakat ~

THTL said...

walaupun karangkraf dan bolayan ana, alhamdulillah, ada dua publisher yg sanggup print, pustaka azhar dan terbaru, syaikh alamghiri di Temerloh pun dah jadi Publisher buku sekarang...nampaknya, ana akan sokong syarikat mantan geng AFN laaa...lepas ni semua manuskrip akan diserahkan kpd syarikat alamghiri

Ad-Dien said...

Semoga dimudahkan oleh Allah.. :)
barakallahufik syeikh

moga bermanaat buat ummah

THTL said...

cuba tanya CEO enta tu, ana dah hantar manuskrip hadis maqlubah, dia ada terima tak?

risau juga dia tak balas dah seminggu.

Ad-Dien said...

Alhamdulillah dah terima, nanti saya semak dan publish kan 100 buah..hehe

THTL said...

100 buah mana ada publisher buat beb, sekali cetak minima 1000 copies

thtl kenalah cetak at least 5,000 copies...

Ad-Dien said...

hehe..dana takdok...dapat cetak 100 je untuk diagihkan kepada yang memerlukan..hehe

THTL said...

kenapa, ust alamghiri nak jadi publisher welfare ke?