Tuesday, March 13, 2012

20 Hadith Maqlubah : siri ditamatkan

Siri 20 Hadith Maqlubah telah ditamatkan. Isikandungannya telah dikemaskini dan ditambah 5 lagi hadith  Maqlubah, kemudian dijadikan Manuskrip buku.

SIRI PEMURNIAN HADIS
25 HADIS-HADIS POPULAR YANG DIFAHAMI SECARA TERBALIK (HADIS MAQLUBAH)
MELURUSKAN SALAH FAHAM 25 HADIS-HADIS YANG LAZIM BEREDAR DI DALAM MASYARAKAT


THTL
MAC 2012

--------------------------
Uruscetak akan dikendalikan oleh syaikh alamghiri. Beliau sekarang memiliki sebuah syarikat Penerbitan buku.




5 comments:

Ad-Dien said...

aik yang ni pun nakbuat buku ke?
baru nak try susun,,..hehe..
barakallahufik

THTL said...

dah jadi manuskrip dan dah dihantar kpd CEO enta

Ad-Dien said...

siap sedia ana tahqiq dan ta'liq..hehe

THTL said...

enta nak tahqiq dgn apa?

software Lidwa pustaka pun tarak lagi..jangan mare..

Ad-Dien said...

heheh...lidwa dalam kepala...

syeikh besar ada kat sini..rujuk ta'aliq dia lah..hehe...
tak marah pun.. :)

insyaAllah nanti ada lah tu..