Monday, June 14, 2010

Coret-coret Blogger 03


Subang Jaya (06/14):
Salam semua pengunjung Blog...
Ada permintaan supaya thtl memaparkan foto-foto semasa menuntut di USA dulu...depa ingin melihat macam mana thtl semasa usia muda....
Sebenarnya, entah macam mana saya ni fobia dengan camera, bukan saya meragui hukum fotografi hatta mengambil stand keras spt salafi jalur ultra yg mengharamkan terus fotografi..tidak sampai tahap itu...

sebab sebenar, saya tidak fotogenik, maksudnya wajah saya selalu nampak hodoh dalam foto, almaklumlah saya ni tidak hensem dan kulit pun gelap...kohkoh 10X
Maka saya tidak meminati seni fotografi dan tidak memiliki camera dan jatuh dalam fotofobia...dan saya cukup tidak suka kalau ada cameraman...maka jaranglah saya snap foto semasa berada di mana-mana. Maka banyak kenangan saya tidak tercatat di atas fotografi, cuma dalam memori sahaja.
Cuma sekarang, baru saya berjinak-jinak dgn fotografi, dah beli DSLR, Handycam, digital camera...itupun anak-anak yg suka bebenor dgn alat2 tsb...mmg dunia sekarang, dunia Multimedia.

Namun, ada sekali sekala saya ada snap foto semasa di US, itupun member yg ambik menggunakan camera mereka...saya kena selongkar album lama, tempat simpan pun dah tak sure kat mana, maka, jika ada kesempatan, saya akan scan dan upload beberapa foto saya di USA...harap bersabar...

No comments: